Blackout Futsal ønsker Notodden FK lykke til i årets Adeccoliga

Når årets Adecoliga sparkes i gang er Blackout Futsal representert med 2 spillere. Notodden FK's Ibba Laajab og Herolind Shala. Ibba som har hatt en strålende sesong for serielederen Blackout ble nylig belønnet med landslagplass hos IFS.
Etter kampen mot Nybergsund i går der Notodden seiret med 2-1 sendte Ibba følgende melding til futsal-Norge: "Jeg stortrives om dagen. Jeg ønsker å takke Blackout Futsal og spillerne der som har gjort at jeg er blitt lagt merke til også utenfor Oslo's grenser. Det er fantastisk å spille med en slik gjeng og jeg takker alle for støtten jeg har fått hele veien.
Vi ønsker Notodden FK lykke til i Adeccoligaen. Måtte de blå rykke opp i år så vi får se norges beste futsalspiller leke seg i Tippeligaen også.